Moją drugą pasją w życiu zaraz po sprzedaży jest projektowanie i prowadzenie szkoleń. Programy szkoleniowe zawsze przygotowuję w odpowiedzi na zdiagnozowane wcześniej potrzeby klienta oraz uczestników szkolenia, zgodnie z Metodologią Szkoleń Efektywnych Biznesowo (Metodologia SEB).

Szkolenia sprzedażowe projektuję i prowadzę z uwzględnieniem 3 form (do uzgodnienia):

  • w formule „face to face” (szkolenie stacjonarne),
  • w formule blended-learning (połączenie szkolenia stacjonarnego z e-learningowym),
  • w formule e-learning (szkolenie z wykorzystaniem Internetu i platformy e-learning).

Obszary szkoleniowe:

  1. Nowoczesne techniki sprzedaży, w tym m.in.:
    • Rozmowa sprzedażowa.
    • Badanie potrzeb klienta.
    • Oferta handlowa odpowiedzią na potrzeby klienta.
    • Finalizacja sprzedaży – techniki zamykania.
    • Sprzedaż relacyjna.
  2. Trudne sytuacje w obsłudze klienta, w tym m.in.:
    • Metody uchylania zastrzeżeń klienta.
    • Asertywny handlowiec vs. klient agresor.
    • „NIE” dla manipulacji klienta.
  3. Komunikacja jako narzędzie sprzedaży, w tym m.in.:
    • Komunikacja jako fundament do tworzenia relacji.
    • Bariery komunikacyjne.
    • Typologia klienta – czyli jak rozmawiać z poszczególnymi typami klienta.
  4. Narzędzia IT podnoszące efektywność handlowca.
  5. Standardy jakości i obsługi klienta.
  6. Szkolenia produktowe dla działów sprzedaży.

Prowadzę również audyty:

  • Badanie poziomu wiedzy pracowników (znajomość produktów, usług, procedur, egzamin wstępny dla nowych pracowników, itp.).
  • Badanie poziomu satysfakcji klientów.
  • Badanie jakości obsługi klientów – Badanie Tajemniczego Klienta.
  • Badanie poziomu przestrzegania standardów obsługi klienta.

Zapraszam także na firmową stronę internetową: www.notionis.pl.